۱۳۸۸ اسفند ۳, دوشنبه

برای برچیدن اسلام چه باید کرد!؟

این سوال را خیلی از فلاسفه و ضددینها مطرح میکنند..من نیز گفتم راهکار خود را برای برچیدن بساط این وهم افیونی و نکبتبار بنویسم تا شاید اگر روزی نباشم..آیندگان بدانند که چگونه بساط اسلام را ازین کشور اهورایی برچینند:

ابتدائا باید بگویم که خود ج.اسلامی بهترین خدمت را به ما ضددینها کرد..یعنی فقط با وجود یک حکومت اسلامی بود که مردم با اسلام واقعی آشنا میشدند..بعنوان مثال خیلی از ضددینهای امروزی اگر اعمال ج.اسلامی را نمیدیدند..شاید هیچوقت ضددین نمیشدند

پس قدم اول برای نابودی دین تاسیس ج.اسلامی است که انجام شد و حالا مرحله بعد براندازی نظام است که به سبب خشن بودن و مردم فریب بودن بیش از حد این رژیم به سختی انجام خواهد شد..ولی بدانید که بحران شدید اقتصادی بزودی طومار رژیم را درهم خواهد پیچید و نابود میشود

مرحله سوم این است که بعد از روی کار آمدن حکومتی سکولار یا لائیک..باید ابتدائا منابع اقتصادی دین را هدف قرار دهیم. بعنوان مثال باید در روزهای محرم و عزاداری غذادادن به مردم را ممنوع کرد و دلیل آنرا هم میتوان دلیلی اسلامی آورد..مانند اینکه به مردم بگوییم که ما میخواهیم که شما فقط بخاطر امام حسین بروید به تکایا و نه بخاطر غذاخوردن .. گام بعدی جداکردن زنان تماشاچی از مردان عزادار است..حتما دیده اید که در تکایا هنگام محرم، زنان تماشاچی مردان میشوند!؟

برای اینهم باید از خود اسلام دلیل اورد..یعنی اینکه به آنان بگوییم که ما میخواهیم شما فقط بخاطر امام حسین سینه بزنید نه بخاطر زنان تماشاچی. واقعیت این است که اکثریت مطلق مردم در ایام محرم فقط و فقط بخاطر شکم و زیرشکم است که به مساجد میروند..اگر این دو عامل قطع شود هیچ عزاداری باقی نخواهد ماند.

البته بدان دلیل که تفریح مردم ایران همین ایام محرم است..باید بعد از حذف تفریحات ماه محرم(غذا و زنان تماشاچی) تفریحات موازی برایشان پدید آورد..مانند دیسکو و پارکهای شادی.

بعد از کم شدن مشتریهای مساجد گام بعدی این است که هرکس مسجدی ساخته است.به او توضیح داده شود که تنها تو برای ساخت این مسجد خرج نکرده ای..بلکه هر کیسه سیمان و هر آجر و هر تیرآهن و باقی مصالح..اینقدر یارانه خورده است و تو باید مابه التفاوت یارانه را به دولت بپردازی تا مسجد کلا با پول خودت ساخته شده باشد نه با یارانه های دولتی که از پول تمام مردم بوده و اگر مابه التفاوت را نداد..مسجدش را باید مصادره کرد..زمانی که تمامی این امور انجام شد و دین در جامعه کمرنگ شد باید آیین های دیگر را تبلیغ کرد..مانند آیین مانوی و زردشتی و مسیحی و.... درست است که تمامی ادیان افیون هستند..ولی فراموش نکنیم یک جامعه عاری از اسلام با ادیان متکثر و متساهل..بهتر از وجود یک جامعه است که اکثریت مطلق آن مسلمان باشند..به هرحال مردم عادی به دین احتیاج دارند.

هر چه عقاید یک جامعه متکثرتر باشد..آن جامعه از تعصب خالیتر میشود و راه پیشرفت باز میشود..یک جامعه یک تکه اسلامی..واقعا وحشتناک ترین جوامع است.!

البته با نابودی این رژیم اسلامی کثیف..ما باید از همان ابتدا اسلامیون بسیار غلیظ..مانند خیلی از آخوندها و بسیجیان را دستگیر کرده و در راه آبادی ایران به بردگی گماریم..اتفاقا خیلی از همین مردم مسلمان عادی هم خوشحال خواهند شد که حکومت بعدی، مسلمانا تندرو را به بردگی گمارد..آنقدر باید ازین تندروان اسلامی کار کشید تا زیر کار تلف شوند و خسارتی که در این 1400سال به ایران زده اند جبران شود..به امید آنروز..همچنین هنگامی که دین کمرنگ تر شد و فضای منطق حاکم شد..باید مردم را با واقعیات و وحشیگریهای اسلام آشنا کرد..اقدام دیگر هم میتواند ممنوع شدن نامگذاری عربی باشد..البته اقدامات زیاد دیگری نیز میشود انجام داد..ولی مهترینهایش را من در اینجا ذکر کردم تا اگر نبودم..خردمندان و ضددینهای عزیز بخاطر داشته باشند..بدرود و خردنگهدار

۳ نظر:

  1. دیوانه بیا ورد پرس ... این فضای مزخرف اینجا رو بی خیال...

    پاسخحذف
  2. بنام یزدان بخشاینده ی مهربان

    بزودی جواب این اهانتت رو خواهم داد!
    منتظر باش!

    ما پیروزیم نه شما!

    پاسخحذف
  3. درود
    به هرحال اسلام رو به نابودیست
    هیچکس در ایران حاضر نیست بخاطر اسلام کشته بشود
    تمام شد آن تب و هیجان اسلامی
    در افغانستان هم کم کم خوب میشه
    بدرود

    پاسخحذف